Завантажити презентацію до завдань у форматі ppt
Тема. Числа 1 - 5
Завдання 1. Розфарбуй відповідним кольором потрібні числа
Що робить нашу планету щасливою?
Тема. Рахунок у межах 7
Завдання 2. Порахуйте і обведіть число, що відповідає кількості предметів на малюнках.
Від якої діяльності людини наша планета сумує?
Тема. Додавання і віднімання у межах 5
Завдання 3. Пригадай, яка діяльність людини робить нашу планету щасливою.
Завдання 1. Прочитайте або послухайте казку
Жила була на світі Мати. І було в неї багато дітей. Мати любила своїх дітей і щедро дарувала їм усі свої скарби. Вона була їм домівкою. Коли їм було холодно, вона їх зігрівала. Коли була спека, захищала від сонячних променів. Вона годувала їх найсмачнішими плодами і напувала чистою джерельною водою. Вона віддавала всю себе, але Дітям все було мало. Кожного разу вони жадали все більшого. Мати дуже засмучувалась через невдячність дітей і − захворіла. Тоді Діти зрозуміли, що поводили себе неправильно, і вирішили вилікувати свою матір. Але як це зробити вони не знали.
А ви здогадались хто ця Мати і її Діти?
- Яку назву можна дати казці?
- Що дарує Земля людям?
- Як люди можуть зробити свою Матір-Землю щасливою?
- Що можеш зробити ти, щоб допомогти Землі вже зараз?
Попрацюйте зі словом Земля.
Тема. Розвиток мовлення. Переказ почутого з опорою на малюнок
Завдання 2. Прочитайте або послухайте казку
Одного разу у купку осіннього листя потрапив маленький жолудь. Осінній дощик напував його водичкою, листя зігрівало від лютих морозів. А коли пригріло ласкаве сонечко, до світла потягнувся маленький пагінець. Минуло багато років і пагінчик став великим дубом. Він був домівкою для птахів і комах. У його затінку відпочивали дорослі і грали діти. «Дивіться який наш дуб! Справжній велетень!» – говорили вони.
Минали роки і дуб почав хворіти. Все менше на ньому було жолудів і листячка. « Наш дуб засихає» − говорили люди і проходили повз. Якось це почув хлопчик Андрійко. Від цих слів його серденько стиснулось від болю. Хлопчик дуже любив дуба-велетня. «Я тобі допоможу!» – сказав Андрійко дубові. Восени він зібрав усіх діточок дуба – жолуді. Усю зиму він за ними доглядав, а навесні – з деяких з′явились маленькі корінчики. «Дивись, тепер ти будеш жити!» – промовив хлопчик, показуючи дубу маленькі паростки.
Пройшов час і старий дуб засох і його спиляли, а поруч – простягали до сонечка тоненькі гілочки його дітки – молоді дубочки.
- Яке враження на вас справила ця розповідь?
- Як ви ставитесь до вчинку Андрійка?
- Чи саджали ви колись дерева, квіти?
- Чому на вашу думку, важливо саджати дерева?
Спробуйте за малюнками переказати історію
Навчіться писати слова: дуб, дубочок.
Зробіть звукову схему цих слів.
Завдання 1. Запропонуйте учням «Хвилинку милування природою»
Перегляньте відео. Тривалість відео 4 хв 4 сек.
Запросіть дітей поділитися враженнями щодо побаченого.
- Що потрібно робити людям, щоб наша планета залишалась щасливою?
Завдання 2. Попрацюйте у парах. Обговоріть із сусідом і позначте діяльність людей потрібним смайликом.
Тема. Додавання і віднімання у межах 20 без переходу через десяток.
Запропонуйте дітям виконати інтерактивну вправу «Математичні пазли» і переглянути відео-подарунок.
Посилання на відео за посиланням «WWF майбутнє починається сьогодні». Тривалість відео 1 хв 36 сек.
Про які зміни клімату йде мова у відео?
- Що люди мають робити, щоб зміни клімату не відбувались?
- Що можеш зробити ти?
Тема. Геометричні фігури. Закономірності.
Розгляньте малюнок. Пригадайте назви геометричних фігур. Подумайте, якого білого ведмедика треба намалювати у пустій клітинці.
Як зміни клімату планети вплинули на життя білих ведмедів?
Запропонуйте кожній дитині викласти за допомогою ватних шариків літери-хмаринки. Запропонуйте дітям скласти слова «ПОГОДА», «КЛІМАТ» з цих літер?
Як зміни клімату зараз відбуваються на планеті?
Як вони впливають на життя рослин?
Завдання 2. Тема. Буква Щ
Обведіть хмаринкою слово, в якому більше звуків, ніж букв. Поясніть чому.
Пригадайте, чим погода відрізняється від клімату. Які зміни клімату відбуваються зараз на планеті? Як це вплинуло на життя людей?
Читання
Завдання 1. Прочитай оповідання ( або послухай)
Ілля обожнює зиму. І як її не любити: кучугури снігу, канікули, свята. А ще улюблене свято – День народження. Хлопчик дуже пишається, що народився взимку. Він кожного року з нетерпінням очікував снігу. Як його не чекати! Можна і на санчатах покататися, і в сніжки пограти, і бабу снігову зліпити. От і цього року Іллюша чекав на сніг, але в його місті сніг так і не випав. Хлопчина дуже засмутився. А тут ще від дорослих почув «Снігу нема, бо глобальне потепління». Що то за дивина? І куди дівся сніг?
- А як ти думаєш: «Куди дівся сніг?»
- Постав 1-2 запитання своєму сусідові за текстом оповідання.
- Як глобальне потепління впливає на зміни клімату в усьому світі?
- Які прикмети глобального потепління є у твоїй місцевості?
Завдання 2. Прочитай або послухай казку в парі.
Навесні у далекій Африці у мами газелі народилось дитинча. Воно із задоволенням блукало зеленими просторами, їло соковиту травичку разом із мамою. Але з часом трава жовтіла і ставала сухою. Одного разу мама сказала:
- Настає час посухи. Нас чекають складні часи.
- Чому? – перелякано запитало газеленя.
- Сонце спалює усе навколо і висушує воду, - пояснила мати.
- Мамо, що робити?
- Ми відправимось до Великого озера. Там ми будемо врятовані.
Малеча разом із мамою відправилось до Великого озера. Коли ж вони прийшли воно здивовано вигукнуло:
- Мамо, ти говорила, що це ВЕЛИКЕ озеро, а воно маленьке і схоже на калюжу.
- Так, дитинко, колись це було величезне озеро. Але з кожним роком Сонце його все сильніше і сильніше висушує. Я чула від людей, що в цьому винне глобальне потепління.
Цього року сезон посухи газеленя з мамою щасливо провело на березі рятівного озера. Але чи буде їм що пити наступного року?
- Що здивувало газеленя?
- Що було несподіванкою для тебе?
- Які зміни клімату відбуваються на усій планеті?
Попрацюй зі словами «КЛІМАТ» і «ПОГОДА».
Я досліджую світ
Завдання 1.Виконай вправи. Поділись враженнями про власне самопочуття.
Подумай з якими погодними явищами вони можуть бути пов′язані. Придумай назву кожній вправі.
Тематичний тиждень «Весна»
Завдання 2. Розгляньте зображення із ознаками весняного місяця березня. Які з цих ознак ви спостерігали цієї весни, а які – ні. Чому?
Обговоріть із сусідом по парті, що станеться, якщо зникнуть бурульки?
Обговоріть із сусідом по парті, що може стати причиною зникнення бурульок?
Завдання 3.
Завдання 4. Тема. Рослини навесні. Тема. Об′ємні фігри
Розгляньте малюнок.
Що здивувало дівчинку?
Коли квітне каштан?
Скільки разів на рік може квітнути це дерево? Порахуй, скільки місяців пройде від першого цвітіння каштана до другого?
Що є причиною другого цвітіння каштана?
Як ти вважаєш, чи добре, що каштан квітне двічі на рік? Поясни свою думку.
Оберіть, форму якої геометричної фігури має цвіт каштану?