Завантажити презентацію до завдань у форматі ppt
Подані вправи рекомендуємо до впровадження після проведення зустрічей 1 і 2 під час проведенняуроків і щоденних діяльностей: Щоденні 5 і Щоденні 3. В описі ви знайдете інструкції щодо виконання завдань і проведення вправ, а також вказівку на відповідний слайд презентації «Завдання. 3 клас». В описі ви побачити, у якій конкретній темі з того чи іншого предмета, і як саме можна використати те чи інше завдання.
Слайди 2-10
Завдання 1
Тема «Таблиці множення і ділення. Нумерація трицифрових чисел»
Обладнання
Задачі на слайдах 3-6*, за бажанням можна роздрукувати робочі аркуші із задачами (пдф аркуш) на кожного учня/пару/групу.
* під час друку зверніть увагу, щоб не надрукувати правила поводження з водою, які є на слайдах, адже учні мають попередньої сформулювати їх самі
Виконання вправи
Запропонуйте по черзі індивідуально або в парах розв’язати задачі на слайдах 3-6.
Після розв’язку кожної задачі зупиняйте учнів і формулюйте з ними відповідне правило поводження з водою, після чого показуйте це правило для порівняння на відповідному слайді.
Завдання 2
Тема. «Рівняння. Розв′язання рівнянь на знаходження невідомих доданків, зменшуваного, від′ємника»
Обладнання
Роздруковані на кожну групу робочі аркуші (пдф аркуш) за слайдом 7
Виконання вправи
Запросіть учнів пограти у гру «Знайди відповідь». Об’єднайте учнів у п’ять груп і роздайте робочі аркуші за слайдом 7 із завданнями.
Хай кожна група обере собі запитання, відповідь на яке буде шукати. Далі поясніть учням завдання:
- Розв′язуйте рівняння, починаючи із рівняння під питанням. Відповідь рівняння, це початок наступного рівняння, яке треба розв′язати наступним.
- Зафарбовуйте відповідним кольором рівняння, яке розв′язали.
- Розв′язавши рівняння в останньому рядку, отримаєте відповідь на питання.
Потім запросіть учнів до само-взаємоперевірки відповідей за робочим аркушем слайд 8. Хай також представлять відповіді на запитання, над яким працювали.
На завершення запропонуйте учням в парах обговорити:- Що ти можеш розповісти про способи економії води у побуті?
- Чи економиш воду ти в своєму житті?
Кілька відповідей послухайте у загальному колі.
Завдання 3
Тема «Нумерація трицифрових чисел»
Обладнання
Презентація слайд 9
Виконання вправи
Поясніть учням, що кількість витраченої води у твоїй квартирі вимірює спеціальний прилад – лічильник для води. Покажіть їм зображення на слайді 9 і запропонуйте: допомогти дітям визначити показники лічильників, порівняти їх і визначити, чий лічильник показує найбільший показник використання води?
Завдання 4
Тема. Нумерація чисел в межах 1000. Складання і розв′язання задач різних типів.
Обладнання
Презентація слайд 10
Виконання вправи
Запросіть учнів попрацювати з інфографікою на слайді 10 і пояснити, як впливає забруднення Світового океану на життя людини. Запропонуйте учням скласти задачі за даними інфографіки.
На завершення запропонуйте їм продовжити речення «Кожен має дбати про чистоту Світового океану, тому що ….»
Слайди 11-16
Завдання 1
Тема. «Складання тексту-розповіді з опорою на малюнки»
Обладнання
Презентація слайд 12
Виконання вправи
Запросіть учнів розглянути малюнок «Краплинка море збереже» вихованця дитячого садочка Арсенія і його мами на слайді 12. Запитайте: який малюнок на їхню думку зайвий? Чому?
Запропонуйте учням скласти текст-розповідь (3- 4 речення) про те, як Арсеній і його родина дбають про воду та додати 1-2 речення про те, як це роблять у вашій власній родині.
Завдання 2
Тема «Складання казки»
Обладнання
Презентація слайди 13-14, роздруковані на кожного учня робочі аркуші (пдф аркуш) за слайдами 15-16.
Виконання вправи
Запросіть учнів прочитати казку учениці 4 класу Бігун Вікторії «Бережи Воду» на слайдах 13-14. Запитайте учнів:про які проблеми збереження водних багатств у ній йдеться?
Запросіть учнів використати метод РАФТ і скласти свій власний твір на цю тему, скориставшись таблицею на робочому аркуші за слайдом 15.
Після 5-хв. обдумування і обговорення запросіть учнів записати свій твір та за бажанням прочитати його у «Кріслі автора»
Завдання 3
Тема. Робота з медіа
Обладнання
Проектор для перегляду відео, роздруковані на кожного учня робочі аркуші (пдф аркуш) за слайдом 16
Виконання вправи
Запросіть учнів переглянути відео за посиланням від початку до 2 хв 17 сек.
Запропонуйте їм заповнити на основі інформації з відео робочі аркуші за слайдом 16 і презентувати свої думки класу.
Слайди 17-20
Завдання 1
Тема. Охорона водних ресурсів
Обладнання
Ґаджети з підключеним Інтернетом на кожного учня/пару
Виконання вправи
Запросіть учнів до виконання вправи «Успішний економчик»
Після виконання вправи обговоріть з учнями: як вони зрозуміли назву вправи? Чому вони відібрали ті чи ті картинки? Як вони вдома бережуть воду?
Завдання 2
Тема. Охорона водних ресурсів
Обладнання
Гаджети з підключеним Інтернетом на кожного учня/пару
Виконання вправи
Запросіть учнів до виконання вправи «Економія води вдома»
Після виконання вправи обговоріть з учнями: чому так важливо заощаджувати воду? Як пов’язані зміни клімату і збереження води? Які ще кроки можна здійснити, щоб зберігати воду?
Завдання 3
Тема. Охорона водних ресурсів
Обладнання
Склянка із забрудненою водою, пуста склянка для переливу води, фільтрувальний папір. роздруковані на кожного учня робочі аркуші (ПДФ аркуш) за слайдом 19.
Виконання вправи
Запросіть учнів до виконання досліду з очищення води за планом на слайді 18.
На завершення обговоріть запитання із кроку 4 на слайді.
Запропонуйте учням заповнити на основі інформації з досліду робочі аркуші за слайдом 19 і презентувати свої думки класу.
Завдання 4
Тема. Охорона водних ресурсів
Обладнання
Роздруковані на кожного учня робочі аркуші (пдф аркуш) за слайдом 20.
Виконання вправи
Поясніть учням, що кількість витраченої води у кожній квартирі вимірює спеціальний прилад – лічильник для води. Він допомагає нам навчитись заощаджувати воду. Запропонуйте учням протягом місяця провести дослідження «Використання води в моїй родині», заповнюючи таблицю з робочого аркушу за слайдом 20.
Наприкінці місяця обговоріть з учнями: скільки води використовувала твоя родина щотижня? В який тиждень використали найменше води? Чому? Коли використали найбільше води? Чому?
Запропонуйте їм зробити і записати свої висновки з дослідження у вигляді пам′ятки економного використання води для своєї родини, а вдома розказати про ці висновки батькам, проілюструйте прості поради.
Завдання 4
Тема. Охорона водних ресурсів
Обладнання
Великі аркуші паперу, фломастери та олівці для створення плакатів у групі
Виконання вправи
Запросіть учнів розглянути листівки і плакати про збереження води на слайді 21.
Об’єднайте їх в групи і запропонуйте подумати над створенням власного плакату або листівку на цю тему. Запитайте: Яке гасло ви оберете? Чому? Що будете малювати? Після виконання плакатів оформіть у класі виставку і запросіть батьків її відвідати і поділитись з дітьми своїми думками.
Слайди 22-24
Завдання 1
Тема. Позатабличні випадки множення
Обладнання
Ґаджети з підключеним Інтернетом на кожного учня/пару
Виконання вправи
Запросіть учнів до виконання інтерактивної вправи (слайд 23) за інструкцією і переглянути відео.
Запитайте учнів: що нового ти дізнався/дізналась про чисту енергію?Як використання сонячної енергії допомагає пом′якшити кліматичні зміни на планеті?
Завдання 2
Тема. Додавання і віднімання трицифрових чисел
Обладнання
Презентація слайд 24.
Виконання вправи
Покажіть учням слайд 24 і поставте їм завдання: «Кожного місяця Марічка з мамою записує дані лічильника. Розгляньте показники лічильника. Розрахуйте, скільки електроенергії використала родина Марічки за січень? Розрахуйте, скільки електроенергії використала родина Марічки за лютий? Порівняйте, на скільки більше використали електроенергії в січні, ніж у лютому? Дайте пораду родині Марічки, щоб зменшити витрати електроенергії».
Запропонуйте учням підготувати інформаційний листок (інфографіку) про збереження енергії.
Слайди 25-34
Завдання 1
Тема «Значення слова. Синоніми, антоніми»
Обладнання
Ґаджети з підключеним Інтернетом на кожного учня/пару, роздруковані робочі аркуші (пдф файли) за слайдами 27-28 для кожного учня/пару
Виконання вправи
Запросіть учнів скористатись посиланням скласти прислів’я та пояснити його смисл на слайді 26.
Запропонуйте учням опрацювати слова «економія», «енергія» за робочим аркушем на слайдах 27 і 28, презентувати результати класу.
На завершення попросіть учнів у «Щоденнику вражень» продовжити речення: «Для мене економити енергію – це …».
Завдання 2
Тема. Резервний урок. Розвиток читацьких навичок.
Обладнання
Презентація: слайди 29-31. Роздруковані на кожного учня тести за слайдом 32.
Виконання вправи
Запросіть учнів ознайомитися з фактами, наведеними в розповіді на слайдах 29-31. Запитайте учнів: Які з цих фактів свідчать про те, що енергія важлива для людини, що людям слід змінити своє ставлення до витрат енергії? Чи варта проблема її збереження твоєї уваги?
Запропонуйте учням скористатись роздрукованою таблицею на слайді 32 і визначити, що вони знають про цей ресурс планети. Хай зроблять позначки + та – біля відповідних відповідей і порівняють свої відповідями сусіда/ки по парті.
Завдання 2
Тема. Розвиток мовлення. Розповідаю історії. Сторітелінг
Обладнання
Не потрібно
Виконання вправи
Запросіть учнів, уявити космічну подорож на планету, від якої тиждень тому перестали надходити сигнали. Причина – вичерпалися всі енергетичні ресурси.
Запропонуйте їм, передаючи уявний мікрофон, скласти розповідь про те, що можна побачити на цій планеті, по черзі додаючи по одному реченню.
Завдання 3
Тема. Самостійна літературна творчість. Поняття рими.
Обладнання
Презентація слайд 34
Виконання вправи
Запропонуйте учням скласти вірша, граючи в буриме і використавши рими зі слайду 33.
Після представлення результатів роботи класу, обговоріть, які думки й почуття викликала у вас ця робота. Чи виникли у когось нові ідеї щодо енергозбереження у власному домі?
Завдання 4
Тема. Резервний урок. Розвиток читацьких навичок. Ключові слова
Обладнання
Презентація слайди 34-36
Виконання вправи
Запросіть учнів прочитати тексти на слайдах 34-36 «Яка лампочка так про себе говорить?» і розглянути зображення лампочок.
Запитайте:
- Які лампочки використовують у твоїй родині?
- Як можна заощадити більше електрики вдома замінивши лампочки?
- Які три факти, ви могли навести, щоб переконати твою родину використовувати енергозберігаючі лампи. Запиши їх за формою на слайді 37.
Слайди 38-42
Завдання 1
Тема. Енергія. Електроенергія
Обладнання
Роздрукована таблиці за слайдом 39,40,42 на кожного учня.
Виконання вправи
Запропонуйте учням провести разом з батьками дослідження: чи багато електроенергії використовує ваша родина. Склади таблицю за слайдом 39, користуючись такою інструкцією:
- визнач, які приміщення в оселі обладнані електричними приладами;
- визнач кількість електричних приладів у кожному приміщенні;
- прослідкуй, скільки електроприладів вмикалися у кожному приміщенні протягом доби, а насамкінець – у всій домівці за добу.
Обговоріть в класі результати дослідження і можливі шляхи скорочення витрат енергії.
Завдання 2
Тема Енергія. Електроенергія
Обладнання
Презентація слайд 40. Роздрукована таблиця за слайдом 4 на кожного учня.
Виконання вправи
Запропонуйте учням провести разом з батьками дослідження: чи багато електроенергії використовує ваша родина. Склади таблицю за слайдом 40.
Обговоріть в класі результати дослідження і можливі шляхи скорочення витрат енергії.
Завдання 3
Тема Енергія. Електроенергія
Обладнання
Презентація слайд 42
Виконання вправи
Запросіть учнів розглянути фотографію чи малюнок нічного міста (слайд 41) й пояснити, які думки та почуття викликає у них це зображення. Увімкніть відео за посиланням на слайді 41, продемонструйте вигляд міст вночі з космосу.
Запросіть учнів, працюючи в групах, намалювати 1–2 невеличких плакати (на аркуші розміром А-4 або менше), що нагадуватимуть іншим про необхідність ощадливого ставлення до енергії, та представте їх класу
Після зустрічі розмістіть ці плакати біля вимикачів і розеток у школі та вдома.
Завдання 4
Тема. Енергія. Електроенергія
Обладнання
Презентація слайд 42.Роздрукована таблиця за слайдом 43 на кожного учня.
Виконання вправи
Запропонуйте учням провести разом з батьками дослідження: чи багато електроенергії використовує ваша родина. Склади таблицю за слайдом 42.
Обговоріть в класі результати дослідження і можливі шляхи скорочення витрат енергії.