Матеріали «Зміни клімату і сталий розвиток» містять рекомендації з проведення восьми зустрічей для учнів 1-4 класів, по дві у кожному класі, які допоможуть усвідомити школярам важливість проблеми змін клімату, значення у цій проблемі людської діяльності та необхідності щоденної свідомої поведінки кожної людини.

Одна зустріч розрахована на 45 хвилин (один шкільний урок).

Кожна з восьми зустрічей присвячена окремій темі і складається з трьох частин:

  • вступної;
  • основної;
  • підсумкової.

У вступній частині заняття – знайомимо учнів з темою та метою зустрічі і очікуваними результатами (вони сформульовані у методичних рекомендаціях до кожної зустрічі).

До 5 хвилин говоримо про те, що діти вже знають з цієї теми.

Основна частина кожної зустрічі – 25-30 хв. має бути насиченою інформацією і проводитись відповідно до детальних інструкцій наведених у методичних та дидактичних матеріалах для кожної зустрічі. Керуючись наведеним алгоритмом дій та інформацією кожен педагог зможе успішно провести зустріч. Запорукою успіху буде попередня підготовка і наявність всіх необхідних матеріалів.

Підсумкова частина заняття – 5-10 хв. для узагальнення інформації, формулювання особистісно значущих для учнів висновків: що я особисто можу/маю зробити для пом’якшення наслідків змін клімату.

До кожної із зустрічей підготовлено презентацію, а у тексті зустрічі ви знайдете посилання на використання слайдів (де і коли їх треба показати, що запитати тощо).

Також до кожної зустрічі наведені роздавальні матеріали для учнів, які потрібно роздруковувати (або забезпечити можливість для учнів працювати з ними в електронному форматі).

По ходу зустрічі у тексті ви зустрічатимете посилання на відео, які розміщені на Youtube. Радимо у випадку нестабільного підключення до Інтернету, завантажити їх з ресурсу для безперешкодного їх демонстрування. Поряд з цим діти можуть це завантажувати самостійно на власних пристроях переходячи за qr кодом і виконуючи завдання онлайн. Qr коди розміщені не лише в тесту зустрічі, а й в презентаційних матеріалах.

В тексті спеціально для педагогів подані орієнтовані відповіді учнів на запитання, які можуть бути. Звісно відповіді учнів не завжди співпадатимуть з цими варіантами, проте їх можна використати для необхідних коментарів.

У матеріалах також є «Довідкова інформація для вчителя», які містять багато інформації щодо теми, яка розглядається на зустрічі.

Значним бонусом даних розробок є розроблені приклади завдань до кожної із зустрічей, які готові до використання педагогом і доповнюють навчальні предмети, такі як: українська мова, читання, математика, я досліджую світ.

Кожна із зустрічей є завершеним матеріалом, яка дозволяє познайомитися з темою, тому проводити їх можна в будь який період навчального процесу з урахуванням підготовки учнів. Наприклад, якщо ви пропустили перші дві зустрічі і почали з третьої, то маєте присвятити 2-3 хв вступній бесіді як введення в тему і повноцінно проводити заняття.

Сталий розвиток і зміни клімату – теми, які не завжди легко зрозуміти. Для успішного проведення зустрічі з цієї теми, для максимального врахування потреб кожного учня/учениці необхідно:

  • Ставлячи питання, перефразовуйте їх декілька разів, щоб переконатися, що всі учні зрозуміли те, що Ви хочете донести. Використовуйте чіткі формулювання, щоб уникнути плутанини.
  • Задавайте відкриті питання, на які не можна відповісти простим «так» або «ні» – це заохочує до більшого заглиблення в суть питання і активної участі в процесі. Всі питання мають бути чітко сформульовані ведучим заздалегідь.
  • З'ясуйте з учнями основні правила поведінки на ваших зустрічах, вони можуть відрізнятися від загальноприйнятих, якщо це необхідно.
  • Майте на увазі, що ви не можете контролювати або передбачити все. Все, що Ви можете – бути підготовленими і гнучкими.

Успіхів вам на ваших чудових уроках!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 0.00(0 голосів)