Аудит «Сміття вдома»
1. Зважуй протягом тижня пакети зі сміттям, що викидає в сміттєві баки чи на смітник Ваша сім’я.
2. Підсумуй результати кожного зважування. Отриманий результат є показником «виробництва сміття» родиною за тиждень. Записуй отримані результати в зошиті за поданим зразком.
День |
||||||
1-й |
2-й |
3-й |
4-й |
5-й |
6-й |
7-й |
кг |
кг |
кг |
кг |
кг |
кг |
кг |
Загальна вага відходів за тиждень ____________________________ кг
3. Визнач, скільки різних відходів (пластик, папір) скло, метал, батарейки тощо) викидає Ваша сім’я, запиши їх у зошит за формою.
Зібрані матеріали |
Вага чи кількість предметів |
Скляні пляшки |
|
Пластмаса |
|
Метал |
|
Папір |
|
Картон |
|
Інша упаковка |
|
Інші матеріали |
|
Ім’я дослідника:
Дата початку експерименту:
Дата завершення експерименту: Кількість членів сім’ї:
Аудит «Сміття в школі»
Візьміть паперові чи поліетиленові пакети й захисні рукавички та зберіть сміття, розкидане на шкільному подвір’ї та навколо нього. Дослідіть, що можна знайти у смітнику на шкільному подвір’ї. Зокрема:
1. Дослідіть, із яких матеріалів зроблено предмети, які ви знайшли у смітті на шкільному подвір’ї (І варіант) та/чи у класній кімнаті (ІІ варіант):
Зібрані матеріали |
Вага чи кількість предметів |
Скляні пляшки |
|
Пластмаса |
|
Метал |
|
Папір |
|
Картон |
|
Інша упаковка |
|
Інші матеріали |
|
2. Зважте загальну кількість сміття і з’ясуйте, скільки всього важить с міття, та скільки важить те сміття, що генерується одним класом у школі щодня.
3. Виходячи з відповідей на питання 2 та питання 3, порахуйте, скільки сміття утворюється за один день у всіх школах вашого міста/ села.
4. Порахуйте, скільки сміття утворюється в усіх школах вашого міста/ села за один навчальний тиждень (п’ять днів) та місяць (21 навчальний день).
5. Зробіть висновки