Аудит «Сміття вдома»

1. Зважуй протягом тижня пакети зі сміттям, що викидає в сміттєві баки чи на смітник Ваша сім’я.

2. Підсумуй результати кожного зважування. Отриманий результат є показником «виробництва сміття» родиною за тиждень. Записуй отримані результати в зошиті за поданим зразком.

День

1-й

2-й

3-й

4-й

5-й

6-й

7-й

кг

кг

кг

кг

кг

кг

кг

Загальна вага відходів за тиждень ____________________________ кг

3. Визнач, скільки різних відходів (пластик, папір) скло, метал, батарейки тощо) викидає Ваша сім’я, запиши їх у зошит за формою.

Зібрані матеріали

Вага чи кількість предметів

Скляні пляшки

 

Пластмаса

 

Метал

 

Папір

 

Картон

 

Інша упаковка

 

Інші матеріали

 

Ім’я дослідника:

Дата початку експерименту:

Дата завершення експерименту: Кількість членів сім’ї:


Аудит «Сміття в школі»

Візьміть паперові чи поліетиленові пакети й захисні рукавички та зберіть сміття, розкидане на шкільному подвір’ї та навколо нього. Дослідіть, що можна знайти у смітнику на шкільному подвір’ї. Зокрема:

1. Дослідіть, із яких матеріалів зроблено предмети, які ви знайшли у смітті на шкільному подвір’ї (І варіант) та/чи у класній кімнаті (ІІ варіант):

Зібрані матеріали

Вага чи кількість предметів

Скляні пляшки

 

Пластмаса

 

Метал

 

Папір

 

Картон

 

Інша упаковка

 

Інші матеріали

 

2. Зважте загальну кількість сміття і з’ясуйте, скільки всього важить с міття, та скільки важить те сміття, що генерується одним класом у школі щодня.

3. Виходячи з відповідей на питання 2 та питання 3, порахуйте, скільки сміття утворюється за один день у всіх школах вашого міста/ села.

4. Порахуйте, скільки сміття утворюється в усіх школах вашого міста/ села за один навчальний тиждень (п’ять днів) та місяць (21 навчальний день).

5. Зробіть висновки

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 0.00(0 голосів)