4 клас

Очікувані результати:

Після заняття-зустрічі учні зможуть:

  • пояснювати, як пов’язані нагромадження відходів і зміни клімату;
  • розповідати про три завдання щодо поводження зі сміттям «Зменшуйте кількість, використовуйте знову та переробляйте відходи»;
  • пояснювати, якими знаками маркують упаковки і чому;
  • обирати для себе дії щодо поводження зі сміттям і аргументувати свій вибір;
  • визначати користь від сортування відходів.

План змісту зустрічі

  • Як пов’язані зміни клімату і нагромадження відходів на планеті.
  • Які три завдання стоять перед людством щодо відходів.
  • Якими знаками щодо відходів маркують упаковки і що вони означають.
  • Які дії мають запроваджувати кожен і кожна щодо сміття.
  • Як сортувати сміття.

Регламент зустрічі

  • Опрацювання схеми «Що зробити аби зменшити забруднення атмосфери парниковими газами?» – до 5 хв.
  • Обговорення зображень на слайді 3 – до 2 хв.
  • Перегляд мультфільму і визначення теми заняття – до 3 хв.
  • Обговорення інфографіки на слайді 4 – до 3 хв.
  • Демонстрація стрічки Мебіуса і обговорення слайду 5 – до 5 хв.
  • Аналіз зображень слайду 6 – до 3 хв.
  • Обговорення впливу транспортування на зміни клімату – до 4 хв.
  • Робота в парах над слайдом 7 – до 4 хв.
  • Пояснення вчителя на основі слайду 8 – 2 хв.
  • Опрацювання принципів сортування сміття – до 5 хв.
  • Підсумкове обговорення – до 3 хв.

Обладнання

Аркуш паперу і олівець.

Кілька обгорток від імпортних продуктів, часто вживаних дітьми (батончики, печиво та ін.).

Декілька наборів предметів: батарейка, папір, металевий предмет, скляний предмет, лампочка, пластикова кришечка тощо.

Презентація до зустрічі. Завантажити в форматі ppt

Роздатковий матеріал: Завантажити блок-сфему в форматі pdf

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 1.00(1 голос)

Очікувані результати

Після заняття-зустрічі учні зможуть:

  • пояснювати, що таке екологічне маркування;
  • розповідати про знак «Зелений журавлик»;
  • визначати, на яких товарах і чому є знаки екомаркування;
  • висловлювати власне ставлення до екомаркування;
  • формулювати наміри щодо власної екодружньої поведінки.

План змісту зустрічі

  • Що таке екомаркування.
  • Що означає знак «Зелений журавлик».
  • Як товари позначаються екомаркуваням.
  • Що для покупців означають різні знаки екомаркування.

Регламент зустрічі

  • Опрацювання слайду 3 «Зв'язок споживання товарів і глобального потепління» – до 4 хв.
  • Оголошення теми і результатів уроку – до 2 хв.
  • Складання оповідань про «Зеленого журавлика» – до 5 хв.
  • Пояснення вчителя щодо екомаркування, перегляд і обговорення відео – до 5 хв.
  • Опрацювання слайдів 6-10 – до 4 хв.
  • Формулювання власних обіцянок – до 10 хв.

Обладнання

Комп’ютер, презентація до заняття, олівці, аркуші паперу, картки для групової роботи.

Презентація до зустрічі. Завантажити в форматі ppt

Роздатковий матеріал:

Завантажити схему в форматі pdf

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 1.00(1 голос)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 1.00(1 голос)