Проєкт «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи»

Всеукраїнський конкурс «Клімат для наших дітей»

Переможець в номінації від Партнера Конкурсу «Краще розкрита тема екологічного маркування для запобігання змін клімату», І місце

Ахмадєєва Світлана Миколаївна,
Запорізька гімназія № 42 Запорізької міської ради

Біографічна довідка

Вчитель початкових класів. Я мама, у мене дві дитини: син та донька. А працюю в Запорізькій гімназії № 42 23 роки, мій педагогічний стаж – 28 років. Навчаюся, розвиваю, удосконалюю свої знання протягом життя. Діти, це мої друзі, помічники, вчителі (не дивлячись на те, що вони набагато молодші за мене). Я люблю свою професію, свої знання дарую учням. Впевнена, що шматочок мого серця залишиться в кожному з них!!!

Моє життєве кредо: «Любов до природи слід виховувати з раннього дитинства».

Що зроблено

Я із задоволенням прийняла участь у конкурсі. У мене 4 клас. Я спочатку провела один урок, а потім вирішила, що не тільки можу, а ще й хочу з дітьми говорити на екологічні теми.

У мене в класі 30 дітей, а на уроці були присутні 23 дитини (бо діти із-за кордону не всі мали можливість із-за свого розкладу відвідати урок).

Учні із задоволенням слухали мої повідомлення, відповідали на поставлені запитання. Після спілкування вчилися робити стрічку Мебіуса, журавликів (паперопластика), малювали плакати, малюнки. Запитань було багато від вражень протягом цілого тижня (після заняття).

Кожен вчитель уявляє свій урок по-різному. Презентації до занять робила додатково, бо треба було, щоб діти давали відповіді, а не тільки слухали. А ще після уроку-спілкування вони виконували завдання, які цікаво та й доцільно показати учням (для актуалізації знань) та дітям завжди цікаво побачити свою роботу на екрані (пояснити, висловитися та інше). Тому, навіть, в презентацію, яка була надана, додавала матеріал, на якому хотілось би зробити більший акцент.

Ви відкрили доступ до додаткових матеріалів (це «+» та «-«). Якщо їх спочатку не показувати, то вчитель, можливо, ще більше придумає нових вправ та завдань, а коли подивився додатковий матеріал, то вже думки були про те, щоб не повторюватися.

На наступний рік у мене 1 клас. Я хочу проводити заняття, до яких ви надали доступ. Влітку, коли дивишся на природу, ще більше думок приходить, які треба записувати, обдумувати.


Досягнуті результати

Я перемогла, дякую Вам за оцінку моєї роботи. Зупинятися не буду – хочу вдосконалювати свої знання та розвивати їх у своєї малечі.

Мирного неба над головою нам усім!


Розроблені приклади завдань завантажити

Додаткові авторські розробки завантажити

Публікація про проведення уроку завантажити

Відеоролик з уроку

Проведення Конкурсу є одним із заходів просвітницького проєкту «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи». Проєкт має на меті формування у дітей сталого споживання і навичок поведінки, що базуються на європейських цінностях, орієнтованих на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами і запобігання кліматичним змінам. Більш детально про проєкт тут.


Проєкт «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи»

Всеукраїнський конкурс «Клімат для наших дітей»


Партнери конкурсу

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 0.00(0 голосів)