Проєкт «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи»

Всеукраїнський конкурс «Клімат для наших дітей»

Переможець в номінації 6 «Як споживати енергію та тепло, пом’якшуючи зміни клімату»

Кузь Руслана Ростиславівна,
Щирецький ліцей імені Героя України Богдана Ільківа Львівської області

Біографічна довідка

Вчитель початкових класів та керівник дитячого хореографічного колективу. Мій стаж роботи – 3 роки. У 2022 році успішно пройшла сертифікацію вчителів початкових класів. Проблема, над якою працюю: «Використання інноваційних технологій навчання на уроках в початкових класах».

Я вважаю, що екологічна освіта – ключ до чистого майбутнього нашої планети.

Що зроблено

В рамках участі у Всеукраїнському конкурсі «Клімат для наших дітей» від ВГО «Жива планета» у 3-В класі було проведено зустрічі «Як споживати енергію та тепло, пом’якшуючи зміни клімату». Учні на уроці ЯДС переглянули презентацію «Як споживати енергію і тепло, пом’якшуючи зміни клімату» та мультфільм «Сонячна батарея», виконували Онлайн-вправи, створили лепбуки. Виконуючи завдання у групах, проаналізували і оцінили поведінку людей щодо енергії та з’ясували, які щоденні дії дозволяють заощадити енергію. З’ясувавши важливість ощадливого використання енергії для пом’якшення клімату, створили проєкт «Збережи енергію, збережи планету».

На уроці української мови виконали завдання з цеглинками леґо «Склади вежу», відновивши казку про енергозбереження з частинок тексту на цеглинках, на основі цієї казки діти складали свою.

Також виконали завдання «Все про одне слово» з іменником «Енергія.

На уроці математики розв’язували задачі про ощадне використання електроенергії і складали власні завдання.

Досягнуті результати

«Клімат для наших дітей» – пізнавальний і актуальний конкурс. Адже екологічна освіта – це ключ до чистого майбутнього нашої планети. У рамках конкурсу було проведено 5 зустрічей, на яких діти із захопленням виконували різноманітні завдання. Вони допомогли розвинути у дітей інтерес і пізнавальну активність до проблеми «Як споживати енергію і тепло, пом‘якшуючи зміни клімату». Також виховати і сформувати в дітей цілісний погляд на природу та місце людини в ній, відповідальне ставлення до навколишнього середовища, виробити навички грамотної й безпечної поведінки в природі. 24 учні, які взяли участь у конкурсі, усвідомили важливість екологічної проблеми і зробили висновок: «Наші щоденні дії мають велике значення для збереження планети. Тож починаймо робити свій внесок у створення чистого майбутнього».


Розроблені приклади завдань завантажити

Публікація про проведення уроку завантажити

Відеоролик з уроку

Проведення Конкурсу є одним із заходів просвітницького проєкту «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи». Проєкт має на меті формування у дітей сталого споживання і навичок поведінки, що базуються на європейських цінностях, орієнтованих на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами і запобігання кліматичним змінам. Більш детально про проєкт тут.


Проєкт «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи»

Всеукраїнський конкурс «Клімат для наших дітей»


Партнери конкурсу

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Рейтинг 0.00(0 голосів)